zaterdag 16 juli 2011

volgers follwers

hallo, ik ben lila. ik heb nog maar 5 volgers. en het leek me leuk als een van jullie dit ook kan zen. ik heb dan nog meer volgers. oja en als je een blog hebt dan moet je dat even zeggen. want dat kan ik dan op mijn blog zetten. want ik heb al 350 kijkers. en dan word jou blog  populair. hahaha. maar doei ik hoop dat jullie dat doen. want ik ben nog niet zo oud. want ik ben 10 jaar. doei. '



engels:
hello, I'm purple. I have only 5 followers. and it seemed like if one of you can also Zen. I'm still more followers. Oh and if you have a blog then you have to say. because I can on my blog. because I have already 350 viewers. and then get your blog popular. hahaha. bye but I hope you do. because I'm not that old. because I am 10 years. bye.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten