zondag 3 juli 2011

5e blogpost

Hallo allemaal, ik ben Lila zoals jullie weten. Dit is nou mijn 5e blogpost en ik heb niet veel dingen vertelt dus wil ik jullie meer dingen op mijn blog laten doen. Dus had ik bedacht op bijvoorbeeld een paar prijsvragen er op te zetten of bijvoorbeeld meer blogs te laten leren kennen. Zoals chamafahion.blogspot.com. of andere blogs waar ik lid van ben. Je hoeft niet persé van iets lid te zijn je mag ook bijvoorbeeld gewoon kijken elke keer. Maar als je lid bent van een blog krijg je ook kontstant berichtjes binnen als iemand anders( der blog) haar of hems zijn berichtje net gepubliceert is. Dus daarom is het aan de andere kant leuk aan de andere kant ook weer niet zo leuk. Maar we kunnen ook wedsrijden in zetten. Bijvoorbeeld we gaan sponseren wie het meeste geld op haalt die is de actie taem samen met  iemand. En kan nog wel eens in mijn blog gezet worden. dus daarom leek het mij leuk om meer dingen op te zetten zodat we de dieren kunnen helpen. Dus als jullie mij nou helpen kiezen dat kunnen ze iets leuks doen.

         xxxxxxxxxxxxx Lila

Geen opmerkingen:

Een reactie posten