zaterdag 2 juli 2011

verjaardagen vieren voor honden

hallo allemaal, ik ben lila zo al jullie weten. Ik ben een dieren liefhebber, zoals jullie weten. Ik hou ook veel van honden. Ik dacht misschien kan ik een stukje schrijven over verjaardagen vieren voor honden. Als je een hond hebt moet je dit echt lezen.

Als je een hond hebt moet je hem erg verwennen. Dus ga naar de supermarkt en koop allemaal vleeswaren. ( veel vlees waren als je een vleestaart wilt maken.) Ga dan naar een taarten winkel. vraag of ze een taart willen maken voor je hond. je moet er ook wel honden brokjes op doen en salami aan de zijkanten. En zo kan je dus heel mooi een honden taart maken. je wel veel vleeswaren meehebben.  Maar voor dat je naar de taarten maker gaat, g dan eerst even naar de dokter( dieren dokter) die kunnen beslissen welk eten goed is en welk eten niet goed is voor een hond. Daarna kan je pas naar de taarten winkel gaan. Vraag ook aan alle honden in de buurt of die willen komen. Het moet wel zo'n surprise party worden. Dus laat hem wel eerst even uit en dan moet je alle honden binnen laten. En dan komt je hond terug en wat hoor je dan: woef.. woef ... woef. En daarom heet het ook een surprise party. Zorg wel dat die honden taart er is. En dat alle honden feest hoedjes op hebben. Dat het feest hoedje ook op je eigen honds hooft zit. Dat is wel zo leuk voor de andere honden.


                                                    ik hoop dat jullie er van genoten hebben en veel van geleerd hebben.


                                                                            x-o-x lila

1 opmerking: