zaterdag 7 mei 2011

2e blogpost

hallo allemaal.
Ik heb bij mijn 1e blogpost over mijn blog vertelt. Nu wil ik een stukje vertellen over mij zelf.

klik op lees meer

Naam: Lila
films: shrek, Rapunzel, afblijven
liedjes: who says, if by should,
geboorte datum: 27-10-2002
hobby's: dansen, zingen, muziek luisteren, buiten spelen, computeren
fan van: danielle bisutti, Megan Nicole, Tiffany Alvord
dit speel ik graag: piano
jaar: 9
broers of zussen: charesa en ryan
eten: pizza, sinasappel, spagetti
drankjes: cola ,fanta
lengte: 1,34
favo. land: parijs
wat haat ik: ruzie, mensen die dieren bedreigen
wat vind ik leuk: mezelf
kleur: groen ( felle kleuren )
email: lila58@hotmail.com

Nu weten jullie wat meer over mij.
                                                     Groetjes Lila

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lila,

    Leuke blog heb je en voor jouw leeftijd kan je goed schrijven. ik heb er altijd veel plezier in om te lezen.
    schrijfse verder!
    gr

    Rita

    BeantwoordenVerwijderen